27 juli 2017

Foto: SP Veenendaal

Het was een heerlijke warme avond, afgelopen woensdag. De avond van onze afsluiting van ons  politieke jaar. De avond waarop de fractie, het bestuur en leden van de kerngroep op het stadstrand bijeenkwamen om te genieten van een heerlijke picknick.

Omdat het al volop vakantietijd is, waren we maar met negen mensen, maar dat mocht de pret niet deren. Iedereen nam zijn of haar lievelingsgerecht mee en zo er werd heerlijk gebikkeld van allerlei lekkernijen.

Gezellig was het ook. We haalden verhalen op van politieke gebeurtenissen. We lachten smakelijk om het verhaal dat de gemeenteraad geschorst werd om het woord ‘gotspe’. Onze christelijke broeders meenden hierin een vloek te horen. We namen onze acties door en de leuke anekdotes die we daarbij hadden.

Wat hadden we veel gedaan! Wat waren we voor veel onderwerpen langs de deuren gegaan. Het Nationaal ZorgFonds, de verkiezingen, de WMO, de participatie, Roodstock, het stadsstrand…..Wat hadden we veel mensen gesproken!

Voor we het wisten was de avond voorbij en wensten we elkaar een fijne vakantie toe met de nodige rust . Want in het volgend seizoen komt de gemeenteraadsverkiezingen.
Samen werken en samen genieten, elkaar op de kwaliteiten aanspreken, weten waar we voor gaan en elkaar iets gunnen:
Dat is het geheim van SP Veenendaal, een vriendenclub.
Zorg dat je erbij komt!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.