Wij zullen doorgaan...

27 november 2023

Wij zullen doorgaan...

Wat waren we terneergeslagen toen we de uitslag van de verkiezingen hoorden. Een dik verlies. Bijna de helft minder zetels in de Kamer. En dat terwijl we een heel goed programma hebben en Lilian en haar team ook goede debatten hebben gevoerd, waarin onze standpunten goed naar voren zijn gekomen. Wij, als afdeling, hebben ons het vuur uit de sloffen gelopen om onze SP-standpunten te verspreiden en aan het licht te brengen.
Het heeft niet geholpen.

Maar toch zijn er ook lichtpuntjes. Als je de debatten hebt gevolgd hebt, dan heb je gemerkt dat andere partijen veel standpunten van ons hebben overgenomen. Ook zij hadden het nu over doorgeslagen neoliberalisme, over de overheid, die de regie weer moet nemen, over de tweedeling, over het eigen risico in de zorg, dat omlaag moet…….

We waren terneergeslagen. Maar we staan weer op en we gaan door met onze strijd voor een beter Nederland, waarin iedereen kansen krijgt om zich te ontplooien en waarin we elkaar met respect behandelen. We gaan door voor een goede toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen.
Doe je mee?

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.