SP verdeelt de koek eerlijk!

4 september 2012

SP verdeelt de koek eerlijk!

Bewoners van het JES-gebied werden maandagavond 3 september verrast door de SP. De partij trok de buurt in om bewoners te trakteren op een plak boterkoek; onder het motto “we verdelen de koek eerlijk”.

koek1

Naast koeken werden er natuurlijk ook de nodige verkiezingsfolders uitgedeeld. Die waren meer dan welkom. De bewoners van het JES-gebied willen wel stemmen, maar weten vaak nog niet precies op wie. Wel gaf vrijwel iedereen aan dat zij of hij positief tegenover de SP staat.

koek2

De gesprekken die de SP’ers voerden met de bewoners waren zeer divers. “Elke keer dat we een buurt in gaan, horen we een boel waardevolle dingen,” aldus fractievoorzitter Jan Breur. “Daarom beperken we ons hierin niet alleen maar tot verkiezingstijd, maar zijn we het hele jaar actief.”

Zowel de koeken als de verkiezingsprogramma’s vonden gretig aftrek. Breur: “We staan er zeer positief voor in de peilingen. Weliswaar wat minder dan vorige week, maar ruwweg nog altijd een verdubbeling van ons huidige zetelaantal. Mensen hebben door dat alleen een sterke SP het land op een verstandige en eerlijke manier uit de crisis kan helpen.”

koek3

De SP hoopt voor 12 september nog veel meer mensen geïnformeerd te hebben over haar uitweg uit de crisis. De bezochte bewoners van het JES-gebied weten inmiddels hoe de SP het land op orde wil krijgen: door de koek eerlijk te verdelen.