SP Veenendaal kiest nieuw bestuur

27 januari 2013

SP Veenendaal kiest nieuw bestuur

SP-afdeling Veenendaal heeft een nieuw bestuur. Dat is gekozen op een de ledenbijeenkomst in buurthuis SamSam, op 21 januari. In het nieuwgekozen bestuur zitten zowel "oude rotten" (al dan niet in een nieuwe functie), als nieuwe gezichten. Het bestuur is met algemene stem gekozen.

bestuur

Jan Breur is gekozen tot afdelingsvoorzitter. Hij combineert deze functie met zijn werk in de gemeenteraad. Oud-voorzitter Marcel van Nieuwamerongen gaat verder als organisatiesecretaris. Nico van Ginkel blijft penningmeester.

Het bestuur wordt aangevuld met Baukje Hiemstra en Emile Ike. Zij waren al enige tijd actief in de afdeling, toen zij gevraagd werden zich verkiesbaar te stellen voor een bestuursfunctie.

Met de komst van nieuwe gezichten werd er ook afscheid genomen van een tweetal zittende bestuursleden. Charlie Passchier verruilde onlangs haar bestuurszetel om de gemeenteraadsfractie te versterken. Oud-organisatiesecretaris Jochien Timmer besloot afgelopen zomer een stapje terug te doen om gezondheidsredenen. Op incidentele basis blijft ze beschikbaar voor SP-activiteiten.