Burgemeester Kolff presenteert 10e Novemberdebat SP

24 oktober 2014

Burgemeester Kolff presenteert 10e Novemberdebat SP

Dit jaar vindt de tiende editie van het Novemberdebat; het jaarlijkse debatevenement van SP afdeling Veenendaal plaats. Voor deze bijzondere gelegenheid is de presentatie in handen van niemand minder dan Burgemeester Wouter Kolff. Het debat vindt plaats op maandag 17 november in 'De Eglantier' aan de Rederijkers (tegenover station Veenendaal West). Het thema is 'Solidariteit'.

In het panel nemen dit jaar plaats: Sadet Karabulut (Tweede-Kamerlid SP), Tineke Wielstra-Ensing (predikant PKN), Johan Blad (werkzaam op het hoofdkwartier van het Leger des Heils) en Dylan Lochtenberg (Gemeenteraadslid VVD). Zij zullen elk vanuit hun eigen achtergrond de discussie met elkaar en het publiek aangaan.

Het Novemberdebat vond voor het eerst plaats in 2004, en is uitgegroeid tot een jaarlijkse traditie waarin politici en (ervarings)deskundigen met elkaar debatteren over een actueel thema. Aan het begin van de tiende editie zal SP-fractievoorzitter Jan Breur, geestelijk vader van het Novemberdebat, kort stilstaan bij de geschiedenis en ontwikkeling van het debat.

Zoals elk jaar is de toegang gratis, en is iedereen welkom. Vanwege beperkte ruimte wordt er echter wel aangeraden vooraf aan te melden; dit kan via veenendaal@sp.nl

Ik wil er wel bijzijn, maar de link werkt niet goed.

Beste André,

Je staat genoteerd. Ik zal nog eens naar de link kijken.

Groet,