Jan Breur gekozen tot Afdelingsvoorzitter

Jan Breur gekozen tot Afdelingsvoorzitter

Foto: AJ Breur

SP Veenendaal en Omstreken

Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van SP Veenendaal en Omstreken is Jan Breur unaniem door de aanwezige leden gekozen tot afdelingsvoorzitter. Hij volgt daarmee Baukje Hiemstra op, die de functie tien jaar lang bekleed heeft.

Breur vertegenwoordigt de SP in de Provinciale Staten van Utrecht. Ook was hij van 2006 tot 2023 gemeenteraadslid in Veenendaal. Hij kent het klappen van de politieke zweep dus goed. Breur is sinds de oprichting van SP Veenendaal e.o. actief, en heeft door de jaren heen verschillende bestuursfuncties gehad.

Foto: Jan Breur

Baukje Hiemstra was afdelingsvoorzitter van 2014 tot 2024. Onder haar voorzitterschap zijn tal van grote en kleinere acties opgezet. Haar leiderschap kenmerkte zich door haar oog voor de menselijke maat. Ze bedankt de leden voor het vertrouwen dat ze de afgelopen tien jaar heeft mogen genieten.

SP Veenendaal dankt Baukje voor haar trouwe inzet de afgelopen tien jaar, en wenst Jan veel succes bij de taak die voor hem ligt.
May the Force be with you...

Foto: SP Veenendaal