Help mee met sponsordiner WarChild

14 maart 2013

Help mee met sponsordiner WarChild

Beste dames en heren,

De voorbereidingen voor het War Child sponsordiner vorderen verder. Het programma is nagenoeg klaar. Het wordt in ieder geval een mooie avond. Maar, het moet ook wat opbrengen. Daar doen we het ten slotte voor.

Reserveringen
Het aantal reserveringen bij de Plantage valt tot nu toe tegen (vrijdag waren er 45 plekken gereserveerd). Aangezien het aantal mensen dat bij mij heeft aangegeven mee te willen doen groter was, vermoed ik dat nog niet iedereen bij de Plantage heeft gereserveerd. Mocht je nog niet hebben gereserveerd doe dat a.j.b. zo snel mogelijk zodat we beter zicht krijgen op hoeveel mensen er zullen zijn. Het nummer is 0318-526 225.

Financieel bijdragen
Een aantal mensen heeft aangegeven niet op het diner te kunnen/willen komen, maar wel een financiële bijdrage te willen leveren. Wij hebben met de Promotie Veenendaal afgesproken dat dit kan via hun rekeningnummer 6669 t.n.v. 538 voor War Child Veenendaal. Maak a.j.b. zo snel mogelijk een door jou gewenst bedrag over zodat we het voor maandag de 18e binnen hebben.

Help mee en nodig anderen uit
Het is van belang om zo veel mogelijk mensen op het diner te krijgen. De opbrengst is daarvan afhankelijk. Aangezien het aantal aanmeldingen tot nu toe tegen valt, is het nodig om extra inspanning te leveren. We rekenen hierbij op jullie hulp. Er zijn een aantal manieren waarop je mee kan helpen:

1. Stuur een e-mail naar je achterban
Samen met communicatie hebben we een voorbeeldmail opgesteld die aan familie, vrienden, kennissen en je achterban gestuurd kan worden (zie bijlage). Uiteraard kan je deze naar behoefte aanpassen voor verschillende mensen aan wie je het wil sturen.

2. Verspreid de uitnodiging via Facebook en Twitter
Op facebook is op de pagina Raad Veenendaal een evenement aangemaakt met de nodige informatie (zie http://www.facebook.com/events/417864294969423/) Deel dit evenement a.j.b. ook op jouw prikbord zodat je FB-vrienden ook hierop worden geattendeerd. Mogelijk eigen commentaar kan zijn “Vergeet niet te reserveren: mooie optredens, heerlijk eten, ontmoeting en verhalen.. Kom ook en help een oorlogskind.”, maar natuurlijk is hier een eigen tekst ook prima.
Roep ook je volgers op twitter op om te komen. Hierbij kan je de bijgevoegde foto uploaden zodat mensen meteen meer informatie hebben. Hiervoor kan je evt. de bovenstaande tekst gebruiken met de link naar het facebook-evenement.

3. Flyeren zaterdag 16 maart a.s.
Deze week wordt o.a. een flyer opgeleverd waarin info over het diner staat met de oproep om te reserveren. Gelukkig wilde ook onze burgemeester hieraan meewerken en zijn foto wordt geplaatst op de voorkant van de flyer. In de flyer wordt wel duidelijk aangegeven dat het diner het initiatief is van een aantal raadsleden. Promotie Veenendaal en het BKV hebben aangegeven dat verspreiding van deze flyers het beste response oplevert als de raadsleden dit doen en bezoekers en winkeliers persoonlijk uitnodigen (er is ook een formulier waarmee mensen ter plekke kunnen reserveren). Laat a.j.b. weten of je ook mee wil flyeren (en hoe lang je kan) op zaterdag 16 maart vanaf 11 uur.

Ik hoop dat je ook mee wilt helpen om maximale opbrengst voor oorlogskinderen te genereren. Laat a.j.b. van je horen.

Met vriendelijke groeten,
Nermina Kundić