Feestavond

12 maart 2006

Feestavond

Zaterdagavond 11 maart hebben we het behalen van een zetel gevierd in buurthuis 'de Til'. Het werd een gezellige avond met een speech van Jan Breur en een spetterend optreden van Highsquad.

Speech Jan Breur

Felicitaties gingen over en weer en na een bakkie koffie of thee was de microfoon voor Jan. Hieronder enkele zinnen uit zijn speech:

"WE ZIJN ERIN!!! We hebben een zetel te pakken in de gemeenteraad. We rekenden op één, mikten op twee en hoopten stilletjes op drie. Het is er dan wel één geworden, maar we zaten niet ver naast die tweede. Vanaf nu gaat het alleen nog maar beter! We hebben een stem in het besluitvormingsproces, en van af nu kan niemand ons meer verwijten dat we enkel aan de zijlijn staan te schreeuwen. Hoe klein we nu ook nog mogen zijn, WE TELLEN MEE!!!"

"Met onze zetel zijn we de kleinste fractie in de raad, maar dat houdt niet in dat we over ons heen laten lopen. We gaan er keihard voor, om onze verkiezingsbeloften de komende vier jaar waar te maken en dat begint al bij de onderhandelingen."

Even later was er een spetterend optreden van Highsquad met ons lid Peter Klumpenaar alias Opha.

Higsquad

Highsquad

Hieronder enkele sfeerfoto's

11032006Feest2.jpg 11032006Feest3.jpg 11032006Feest12.jpg

Al met al een geslaagde avond waar we met plezier op kunnen terug kijken.