Lilian Marijnissen op vier plaatsen tegelijk

Lilian Marijnissen op vier plaatsen tegelijk

Foto: Sietse van der Bij

Door: Chantal van Lokven

Op maandag 19 februari was de aftrap van de gemeenteraadsverkiezingen. Op verschillende locaties waren SP leden en hun vertegenwoordigers en leden aanwezig.  De afdeling SP Veenendaal was uiteraard ook op locatie in Nijmegen aanwezig. Het doel van deze avond is uiteraard om in tijden waarin wij nu leven de mensen te inspireren en te motiveren.

Er kwamen een aantal sprekers aanbod waaronder de SP van Nijmegen. Ook hier kwam weer na voren hoe belangrijk het is om samen het onderste uit de kan te halen, om zo mogelijk toch je doel te behalen. Menselijkheid, gelijkwaardigheid en respect voor de situatie van een ieder en elkaar ondersteunen waar nodig is. Dat lijkt mij geen verkeerde gedachte, of toch wel? Hoe kan het zijn dat mensen voor deze inhoud vaak weglopen.

Gelukkig zijn er ook een hoop Nederlanders waarbij menselijkheid nog hoog in het vaandel staat. Zelfs oud partijleider Emiel Roemer was op deze avond aanwezig, om alle mensen die verder werken aan de kernwaarden van de SP aan het begin van de gemeenteraadsverkiezingen te ondersteunen.

Foto: Bacharci

Tenslotte begint het namelijk bij u en bij mij. Help elkaar als je ziet dat iemand hulpbehoevend is. Laat je geluid horen en toon die samenhorigheid, want samen staan wij sterk. Wij kunnen wel degelijk het verschil maken.

Vergeet ook niet tegen de sleepwet te stemmen op 21 maart, want tenslotte gaat dit ook om u en uw vrijheid!

Een warme groet,
Chantal van Lokven

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.