Verkiezingsprogramma ‘De Volgende Stap’ nu online

7 februari 2010

Verkiezingsprogramma ‘De Volgende Stap’ nu online

Het verkiezingsprogramma van de SP, genaamd ‘De Volgende Stap’ is nu integraal te lezen op de Veenendaalse afdelingssite van de partij. Op veenendaal.sp.nl staat waar de partij zich de komende vier jaar in Veenendaal voor zal inzetten.

Door wat technische problemen was de plaatsing van het programma ietwat vertraagd. Tot opluchting van de partij zijn die problemen nu verholpen.

De SP is blij met haar programma. Lijsttrekker Jan Breur heeft bij vaststelling van het programma in december aangegeven, dat zijn partij het beste programma heeft. “Cultuur, veiligheid, milieu en welvaart zijn bij ons in goede handen,” aldus de lijsttrekker. “Onze keuzes zijn helder, doordacht en we staan dicht bij de mensen.”

Niet alleen het verkiezingsprogramma is op de website te vinden. Ook is er informatie over de kandidaten, en kan men de Veense SP-rap van MC Opah (bekend van Highsquad) beluisteren. Daarnaast is er, zoals altijd, actueel politiek nieuws te vinden, is het nieuwsarchief te raadplegen en kan er volop gediscussieerd worden op het weblog.