Vrijwilligersmarkt 2024

Vrijwilligersmarkt 2024

Foto: Tilmann van de Loo

Tilmann op pad...

Elk jaar wordt de vrijwilligersmarkt gehouden. Dit jaar in de hal van het gemeentehuis. De SP Veenendaal vindt dit heel belangrijk; vrijwilligers zijn de smeerolie van de samenleving. In Veenendaal zijn verhoudingsgewijs heel veel vrijwilligers actief vergeleken met andere plaatsen in Nederland. De SP is hier trots op.

Ik (Tilmann, commissielid van de SP) ben langs alle stands gelopen, en een praatje gemaakt. Het grootste probleem is toch wel voldoende vrijwilligers vinden, vandaar deze markt.

Foto: Tilmann van de Loo

Twee stands vielen op. Stichting Present een Stichting die ik nog niet kende. Zij helpen mensen die het moeilijk hebben met de tuin, huis verven of andere klussen. Buurthuis de Driehoek zoekt nog vrijwilligers om mensen die nieuw in Nederland zijn te leren fietsen.
Mensen die geïnteresseerd zijn kunnen veel informatie vinden bij Veens welzijn.

Er waren wel 20 stands met enthousiaste mensen.Het was een geslaagde avond. De SP hoopt dat iedereen er in slaagt om genoeg vrijwilligers te vinden, en draagt het een warm hart toe.

Foto: onbekend / Tilmann van de Loo

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.