Linda van Wijk ontvangt 'Oog voor Veenendaal'-prijs

6 januari 2016

Linda van Wijk ontvangt 'Oog voor Veenendaal'-prijs

Foto: Arjan Koerts

Op dinsdag 5 januari 2016, tijdens de nieuwjaarsreceptie van de gemeente Veenendaal, reikte burgemeester Wouter Kolff de 'Oog voor Veenendaal'-prijs uit aan Linda van Wijk. Zij ontving de prijs voor haar inzet voor een veilig en leefbaar Veenendaal.

Linda van Wijk heeft zich onderscheiden door zich samen met andere bewoners en partijen sterk te maken voor een leefbare en veilige wijk. Door zoveel mogelijk mensen uit de wijk te betrekken bij de verschillende activiteiten, zorgt zij voor betrokkenheid in de wijk en dit draagt bij aan de leefbaarheid en veiligheid in de wijk.

Burgmeester Wouter Kolff: "Linda van Wijk is de initiator en organisator van vele activiteiten die in de wijk plaatsvinden. Ze zoekt steeds de samenwerking met bewoners en jongeren en betrekt hen bij de verschillende activiteiten. Dat zorgt mede voor een goede leefbaarheid in de wijk."

Oog voor Veenendaalprijs

Met de Oog voor Veenendaalprijs wil de gemeente Veenendaal haar waardering tonen aan een bewoner, groep bewoners of instelling die zich op een opvallende manier heeft of hebben ingezet voor de leefbaarheid en veiligheid. In 2015 zijn 3 nominaties uitgereikt aan mevrouw Kroesbergen-Griffioen, Cindy en Arkia en Linda van Wijk. Zij  hebben stuk voor stuk een unieke bijdrage geleverd aan een leefbaar en veilig Veenendaal.

Uit deze nominaties is Linda Van Wijk als uiteindelijke winnaar gekozen van de Oog voor Veenendaalprijs 2015.

Foto: Dylan Lochtenberg