Jongeren van het CLV ontdekken hun ondernemerschap

11 maart 2016

Jongeren van het CLV ontdekken hun ondernemerschap

Foto: CLV

Op woensdag 23 maart van 14.00 tot 17.00 uur zijn jongeren van het CLV aanwezig in de centrale hal van De Cultuurfabriek. In het kader van Jong Ondernemen verkopen zij deze middag producten voor een goed doel (Pink Ribbon). Door mee te doen aan Jong Ondernemen ontdekken ze hun ondernemerschap.

Jong Ondernemen

Jong Ondernemen is een stichting die met enthousiasme en deskundigheid scholen al 25 jaar voorziet van praktische ondernemerschapsprogramma’s. Om goed te functioneren in de snel veranderende arbeidsmarkt, is het noodzakelijk dat jongeren een ondernemende houding ontwikkelen. Zo kunnen ze inspelen op de veranderingen op de arbeidsmarkt en weten ze waar hun talenten liggen.

Handy Domestics and More

Jongeren van het CLV bedachten het bedrijf Handy Domestics and More. Ze verkopen huishoudelijke producten en sieraden via een webwinkel en diverse verkooppunten. En op 23 maart dus voor één keer in De Cultuurfabriek. Een deel van de winst gaat naar het goede doel: Pink Ribbon. Één van de producten is de dishmatic, dit is een handige afwasborstel met een te vervangen sponsje.