Reclamemogelijkheden sportclubs: VOOR ELKAAR!!!

14 december 2017

Reclamemogelijkheden sportclubs: VOOR ELKAAR!!!

Foto: Cor van Londen

SP'er Sietse van der Bij was in mei nog een roepende in de woestijn, toen hij het - namens diverse sportclubs - vroeg om meer mogelijkheden om reclameborden te plaatsen. Noch de wethouder, noch de andere partijen zagen dit zitten. Maar nu de Welstandsnota ter discussie lag in de raadscommissie, bleek dat dit verzoek toch wordt gehonoreerd...

Door de sportclubs meer mogelijkheden te bieden om reclame-inkomsten te genereren, kunnen zij de contributie laag houden. Hiermee blijft sport voor iedereen bereikbaar. Dat is wel zo sociaal - en goed voor de volksgezondheid.

Dat de extra reclamemogelijkheden in de Welstandsnota zijn opgenomen, is niet zozeer alleen een verdienste van de SP. Ook de verenigingen en Sport Service hebben zich hiervoor hard gemaakt. Zij verdienen hiervoor lof.

Niet alleen wethouder Stroobosscher, maar ook de verschillende partijen in de gemeenteraad, hebben nu de extra reclamemogelijkheden voor sportclubs omarmd. Dat was in mei nog wel anders.
De Welstandsnota zal nu als 'hamerstuk' naar de gemeenteraad gaan en zonder verdere bespreking worden aangenomen.

Succes donderdag, ik hoop op de Tribune te zitten!