Charlotte, bedankt!

19 januari 2019

Charlotte, bedankt!

Het bestuur van SP-afdeling Veenendaal heeft in dankbaarheid afscheid genomen van Charlotte Passchier. Sinds de ledenvergadering van 8 januari is zij geen bestuurslid meer; haar inzet voor de SP was niet meer te combineren met haar werk en gezin. Passchier wordt opgevolgd door Yolande de Meer

Charlotte Passchier heeft binnen de SP verschillende functies vervuld. Jarenlang was zij de vertegenwoordiger van de partij in de Veense Jongerenraad - waarvan zij vice-voorzitter was. Later is zij korte tijd lid van de gemeenteraadsfractie van de SP geweest; als raadscommissielid voerde ze onder andere het woord op jongeren en cultuur.

Haar plek in de fractie verruilde ze in 2013 voor een plek in het afdelingsbestuur. Hier heeft zij de functie van organisatiesecretaris bekleed. Later deed zij een stapje terug en ging verder als algemeen bestuurslid; maar bleef de zorg voor de notulen dragen.
Na de geboorte van haar zoon Floris bleek haar gezinsleven en werk moeilijk te combineren met de SP - waardoor zij besloot zich niet meer beschikbaar te stellen voor een nieuwe termijn in het bestuur.

Foto: SP Veenendaal

Het afdelingsbestuur van SP Veenendaal dankt Passchier voor haar inzet in de afgelopen jaren.

Zie ook: