Vrijwilligers bedankt!

Vrijwilligers bedankt!

Foto: Jan Breur / SP Veenendaal

Feestelijke bijeenkomst

De verkiezingsuitslag was dit jaar misschien geen reden tot een feestje, maar de SP is daarom niet minder blij met de inzet van de vrijwilligers. Daarom organiseerde SP Veenendaal (en Omstreken) toch een feestelijke bijeenkomst, want dat hadden de vrijwilligers dik verdiend.

Ook lijsttrekker Jan Breur werd in het zonnetje gezet. Als enige SP'er en als enige Veenendaler mag hij de komende vier jaar aan de slag als Statenlid.

Foto: Marianne van den Berg / SP Veenendaal

BREUR: "Toen ik lijsttrekker werd had ik al gezegd dat het moeilijk ging worden. We torsen natuurlijk de nodige bagage van intern gedoe mee. We moesten knokken voor iedere stem. Dat hebben we gedaan, dat hebben jullie gedaan. En het heeft geresulteerd in één zetel. Het is niet veel, maar van daaruit kunnen we verder bouwen aan een betere provincie Utrecht, een beter Nederland, een beter Europa en een betere wereld."

Op de tafels in 'de Egelantier' was naast hapjes en drankjes ook iets anders te vinden. Papieren met discussievragen over het vernieuwde beginselprogramma dat dit jaar vastgesteld gaat worden. Zo kon er naar hartelust geknabbeld en gebabbeld worden.

Foto: Toke van de Rovaart / SP Veenendaal

Reacties

Het was weer prima geregeld allemaal, zondag heel de mens nog eens doorgenomen(het was geen zwaar leeswerk, want van alles wat er in staat, handelen we al zo veel mogelijk naar. Het is jammer dat het niet opgepakt wordt door de bevolking, maar wat wil je met zo'n lastige regering met een
"leugenaar" aan het hoofd!