ENQUETE GROENONDERHOUD WATERMAN

8 mei 2009

ENQUETE GROENONDERHOUD WATERMAN

Geachte heer/mevrouw,

De SP is een partij die graag tussen de mensen staat. Uit het contact met de samenleving weten wij wat er speelt en wat er eventueel nodig zou moeten zijn om bepaalde situaties te verbeteren.

Ons hebben geluiden bereikt dat het onderhoud van het groen bij de Waterman te wensen over laat. Dit zou het woongenot kunnen beperken; het zou zelfs overlast en onveiligheid kunnen veroorzaken. Wij willen hier graag een beter beeld op krijgen, vandaar dat we deze kleine enquête uitzetten.

Om ons te helpen voor uw belang op te komen, vragen wij u om onderstaande vragen te beantwoorden. Uiteraard kan dit volledig anoniem, u hoeft uw naam dus niet in te vullen. Op ZATERDAG 16 MEI worden de enquêtes weer opgehaald. Mochten wij u niet thuis aantreffen, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om dit vragenformulier op te sturen naar het hieronder vermelde adres te sturen.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Afdelingsbestuur SP Veenendaal

VRAGENLIJST

Worden de bomen van de gemeente regelmatig gesnoeid?
OVaak
ORegelmatig
OZelden
O(Bijna) nooit

In de zomer zorgen de bomen voor schaduw. Hoe ervaart u dit?
OEr is teveel schaduw; ik krijg geen zon meer in mijn tuin
OEr is precies genoeg schaduw
OEr is te weinig schaduw

Wordt in de herfst het bladafval van de bomen voldoende opgeruimd (van de weg en fietspaden)?
OJa, paden en wegen liggen er hier keurig bij
ONiet veel, maar nog wel voldoende
ONee, in de herfst zijn de paden en wegen hier één grote kliederboel

Bepaalde begroeiing aan de waterkant (riet, halmen) kan ongedierte zoals ratten aantrekken. Heeft u hier last van?
ONee, ik herken dit helemaal niet
ONee, maar ik hoor er wel wat over van buren
OJa, af en toe
OJa, vaak

Zijn er verder nog zaken die u belangrijk vindt om te melden, dan kunt u ze hieronder kwijt. Gebruik eventueel de achterzijde van dit papier.

Dank u wel voor uw medewerking. Mochten wij u niet thuis aantreffen op 16 mei, dan kunt u de vragenlijst naar het volgende adres sturen:

SP afdeling Veenendaal, t.a.v. Jan Breur
Sprenkelaar 26
3905 WR Veenendaal

Deze enquête wordt vandaag, 8 mei, huis aan huis verspreid bij de Waterman. Op 16 mei worden ze, in het kader van Buurten in de Buurt weer opgehaald.