ENQUETE VUURWERKAFVAL, GOVERT FLINCKSTRAAT 2010

4 januari 2010

ENQUETE VUURWERKAFVAL, GOVERT FLINCKSTRAAT 2010

Geachte heer/mevrouw,

De SP is een partij die graag tussen de mensen staat. Uit het contact met de samenleving weten wij wat er speelt en wat er eventueel nodig zou moeten zijn om bepaalde situaties te verbeteren.

Met oud en nieuw is er altijd het nodige vuurwerk te zien en de nodige uitgelatenheid te beleven. Voor sommigen een tijd om naar uit te kijken, voor anderen een gruwel. Na afloop van het feest is er altijd de nodige rommel en soms zelfs schade. Dat zet een domper op oud en nieuw voor iedereen. Oud en nieuw moet wel leuk blijven, en we willen graag van u weten hoe u denkt dat dit moet.

Om ons te helpen voor uw belang op te komen, vragen wij u om onderstaande vragen te beantwoorden. Uiteraard kan dit volledig anoniem, u hoeft uw naam dus niet in te vullen. Op ZATERDAG 9 JANUARI worden de enquêtes weer opgehaald. Mochten wij u niet thuis aantreffen, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om dit vragenformulier op te sturen naar het hieronder vermelde adres te sturen.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Afdelingsbestuur SP Veenendaal

VRAGENLIJST

Hoe is oud en nieuw verlopen in uw straat?
OErg rustig
OGezellig
OLawaaiig, rommelig
OEr was overlast

Wat vindt u van vuurwerk?
OLeuk
OGezellig, maar het moet niet al dagen van tevoren beginnen
OVerschrikkelijk

Hoe snel wordt in uw straat het vuurwerkafval opgeruimd?
ODirect op nieuwjaarsochtend
OBinnen één of twee weken
ONa twee weken of later

Wie is volgens u verantwoordelijk voor het opruimen van vuurwerkafval?
ODegene die het afsteekt
ODe buurt gezamenlijk; we genieten er toch allemaal van
ODe gemeente

Moet de gemeente buurten een stok achter de deur geven om snel het vuurwerkafval op te ruimen?
OJa
ONee
OGeen mening

Zijn er verder nog zaken die u belangrijk vindt om te melden, dan kunt u ze kwijt aan de achterzijde van dit papier.

Dank u wel voor uw medewerking. Mochten wij u niet thuis aantreffen op 9 januari, dan kunt u de vragenlijst naar het volgende adres sturen:

SP afdeling Veenendaal, t.a.v. Jan Breur
Sprenkelaar 26