Brief aan de thuiszorgmedewerkers

17 oktober 2011

Brief aan de thuiszorgmedewerkers

Geachte thuiszorgmedewerk(st)er,

Het zijn roerige tijden. Overal wordt volop bezuinigd. Ook op de thuiszorg. Deze bezuinigingen brengen een hoop veranderingen en onzekerheid met zich mee.

De SP staat voor een goede thuiszorg, en voor de belangen van de mensen die deze belangrijke thuiszorg leveren. Daarom schrijven wij u deze brief.

Wij willen graag in contact komen met mensen die in de thuiszorg werkzaam zijn. We willen weten wat hen bezighoudt, en tegen welke problemen zij aanlopen in hun werk(plezier), inkomen, arbeidsvoorwaarden en dergelijke. Ook willen wij informatie verstrekken over politieke ontwikkelingen en activiteiten. We willen steun bieden aan de thuiszorg. Tevens willen wij ontmoetingen organiseren voor het uitwisselen van informatie en ervaringen.
Kort gezegd willen wij een netwerk van thuiszorgwerkers opbouwen om elkaar onderling en wederzijds van dienst te zijn. Zo willen wij opkomen voor de belangen van de thuiszorg.

Als u deel wilt nemen in ons netwerk, verzoeken wij u voor 1 november een e-mail te sturen naar veenendaal@sp.nl, met daarin uw naam en contactgegevens.

Deelname aan het netwerk is zonder verplichtingen. U hoeft dus geen lid te zijn van de SP.

Wij hopen uw reactie snel te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

SP Afdeling Veenendaal