Investeer in leefomgeving en inwoners

26 juni 2024

Investeer in leefomgeving en inwoners

Juist ook in financieel krappere tijden is het belangrijk om niet te gaan bezuinigen op de leefomgeving en inwoners in een (tijdelijke) afhankelijke situatie. Juist door hierin te blijven investeren worden er veel leed en toekomstige hogere rekeningen voorkomen.

Als SP schrappen we dan liever de gemeentelijke stadspromotie. De beste promotie is toch een goed onderhouden en schone openbare ruimte, hier zetten wij dan ook samen met inwoners op in. Investeren (in plaats van de voorgestelde bezuinigingen) doen we juist in vrijwilligerswerk en mantelzorg. Als gemeente moeten we juist deze inwoners blijven steunen, dé inwoners die een extra stapje vooruitzetten voor mensen in hun omgeving.

Hiernaast zal de SP zich blijven inzetten voor meer (passende) evenementen in Veenendaal, kwalitatief goede onderwijslocaties en extra ondersteuning voor inwoners die dat nodig hebben. Wilt u hierin met ons meewerken? Mail dan naar veenendaal@sp.nl!

Deze tekst verschijnt vandaag op de Gemeentepagina in 'de Rijnpost'.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.