Bij de eetclub

Bij de eetclub

Foto: Tilmann van de Loo / SP Veenendaal

fractiebezoek in Plein Zuid

Dinsdag 12 September zijn we op bezoek geweest bij de eetclub onder bezielende leiding van Ria Van Londen. Twee keer in de maand op dinsdag kunnen mensen mee eten met de eetclub. Gemiddeld zo'n 15 mensen maken daar vaak gebruik van. Nu waren er ruim 20 mensen aanwezig, en dat is goed om te zien. De een komt, omdat hij niet zelf kan koken, en de ander komt voor de gezelligheid en om de eenzaamheid een beetje te verdrijven.

Voor 5 euro per persoon kregen we een heerlijke maaltijd. Rode kool, aardappelen, appelmoes en een heerlijke gehaktbal. En natuurlijk een lekker toetje. De rode kool komt uit de moestuin van vrijwilligers uit het petenbos. Zo helpen we elkaar in Veenendaal.

Foto: Tilmann van de Loo

Zonder vrijwilligers kan dit natuurlijk niet. Vandaar dat we met een lekkere traktatie iedereen willen bedanken voor de inzet.

Dit soort initiatieven zijn ontzettend belangrijk voor de wijk, en zijn bewoners. Als SP vinden we het ontzettend belangrijk om dit soort bezoeken te brengen. Met de voeten in de samenleving.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.