'De Grote IW4-Enquête' gaat laatste week in

28 juli 2014

'De Grote IW4-Enquête' gaat laatste week in

De laatste week van 'de Grote IW4-enquête' is ingegaan. Tot en met vrijdag 1 augustus kunnen medewerkers van IW4 de enquête invullen op https://veenendaal.sp.nl/de-grote-iw4-enquete.

Met de enquête wil de SP een beeld krijgen van hoe de werknemers van IW4 hun werk ervaren. Met het oog op de naderende 'participatiewet' wordt de verantwoordelijkheid van de gemeente voor de Sociale Werkplaats nog groter dan ze al was. De SP wil zo goed mogelijk invulling geven aan deze verantwoordelijkheid.

De enquête is zowel bedoeld voor mensen die via een WSW-indicatie werkzaam zijn bij IW4, als mensen die hier een (kort) traject volgen vanuit de WWB. Ook mensen die vanuit IW4 gedetacheerd zijn in een ander bedrijf kunnen de enquête invullen.

Hoewel elke inzending welkom is, hoopt de SP vooral nog reacties te krijgen van gedetacheerden en reïntegranten. Omdat die doelgroepen moeilijker te bereiken zijn, loopt hun aantal achter op de groep mensen die met een indicatie bij IW4 werken.

'De Grote IW4-enquête is het grootste onderzoek tot dusver dat SP-afdeling Veenendaal zelfstandig uitvoert.

direct naar de enquête