IT'S OVER 9000!!!

21 augustus 2017

IT'S OVER 9000!!!

Foto: SP Veenendaal

'red ons stadsstrand' gaat laatste week in

Het is een bekende scène uit de tekenfilmserie 'Dragonball Z': Vegeta ziet op zijn scouter het powerlevel van Goku, en roept verschrikt uit: "IT'S OVER NINE THOUSAND!" Het is ook de stand van de petitie 'RED ONS STADSSTRAND'.

Met meer dan negenduizend (!) handtekeningen gaat de handtekeningenactie voor het behoud van het stadsstrand haar laatste week in.

teken de petitie

De SP startte de handtekeningenactie, nadat de gemeenteraad besloot om een groot deel van het stadsstrand op te offeren voor 'ontwikkeling'. Anderen, zowel ondernemers als inwoners, haakten aan bij de actie en halen ook handtekeningen op. Inmiddels zijn er al meer dan negenduizend handtekeningen verzameld; de SP wil in de laatste week de tienduizend ook nog passeren.

De handtekeningen kunnen online worden geplaatst op de website REDONSSTADSSTRAND.nl, of op papier - regelmatig zijn er vrijwilligers in het centrum of op het stadsstrand te vinden die handtekeningen verzamelen.

Op 1 september hoopt de SP de handtekeningen te kunnen overhandigen. Dit zal, bij leven en welzijn, gebeuren op 19:30 op stadsstrand 'Landjepik'.

teken de petitie