Optreden met poëzie, zang en piano

14 januari 2018

Optreden met poëzie, zang en piano

Duo Bagage et Ses Amis in De Cultuurfabriek

Zaterdag 20 januari vindt in De Cultuurfabriek om 14.30 uur een optreden plaats van het ensemble Duo Bagage et Ses Amis. Het ensemble zorgt voor verrassende combinaties van poëzie, zang en pianomuziek. De Veenendaalse dichter Daphne Kalff maakt deel uit van het ensemble.

Het optreden duurt tot ca. 15.30 uur en is gratis te beluisteren in de centrale hal.

Duo Bagage et Ses Amis

Dichters Masja Knops uit Nijmegen en Daphne Kalff uit Veenendaal maken deel uit van het ensemble Duo Bagage et Ses Amis. De muzikale begeleiding bestaat uit zanger Ton van der Gaag, pianist Hugo de Jong en contrabassist Ad Koeslag. Het programma bestaat uit chansons, Nederlandse levensliedjes en voordrachten van eigen gedichten.

Programma

Doel van het ensemle is de bezoekers te vermaken met een mooi en gevarieerd optreden. Het ensemble zegt hierover: "Wij worden gedreven door onze nieuwsgierigheid naar verrassende combinaties van poëzie, zang en pianomuziek."

Het optreden vindt plaats van 14.30 tot 15.30 uur (inclusief korte pauze) en is gratis te beluisteren in de centrale hal van De Cultuurfabriek op de begane grond.