Een tevreden klant is de beste reclame
Een tevreden klant is de beste reclame
![](https://veenendaal.sp.nl/sites/veenendaal.sp.nl/files/styles/afd_middenkolom/public/site_img-20250130-wa00052.jpg?itok=uiSRenT9)
Huurders over Veenvesters...
"Hier betaal ik bijna €900,00 voor. Een huis waarvan de specie uit de muren valt. Een huis vol schimmel en vocht, zo erg dat we een ware slakkenplaag hebben. Laatst zat er een slak in de muesli van mijn zoontje!" Een meneer deed zijn beklag over zijn huurwoning van Veenvesters.
"Het huis is zo koud dat ik boven alle ramen dichtgemaakt heb met platen piepschuim. Om de kou zoveel mogelijk buiten de deur te houden," vertelde een mevrouw.
"Bij ons en bij de buren zijn vier weken geleden de ruiten ingegooid. We hebben nog steeds geen nieuwe ruiten. Dit jaar kregen we een huurverhoging van 10%.We hebben al een paar keer om een nieuwe keuken gevraagd. Maar dan geeft Veenvesters niet thuis." Dit was een grief van een andere mevrouw.
![](https://veenendaal.sp.nl/sites/veenendaal.sp.nl/files/styles/afd_middenkolom/public/site_2024-06-04_at_14.jpg?itok=xDylAcAt)
In juni boden we de directeur van Veenvesters de klaagmuur en het zwartboek 'ALSOF WIJ ER NIET TOE DOEN' aan. Dit zwartboek ging over het ontbreken van woongenot in de schilderwijk van het Franse gat.
De directeur was beduusd. Natuurlijk deden deze huurders ertoe.
Zij beloofde aan het actieteam dat er in september een klusbus door de wijk zou gaan, waar de bewoners hun klachten konden neerleggen. De bewoners zouden hiervan op de hoogte gebracht worden.De klachten zouden meteen verholpen worden.
In januari is het actieteam samen met de SP gaan inventariseren wat er zoal gedaan was:
- Meer dan de helft van de mensen waren niet op de hoogte van deze klusbus.
- En degene die op de hoogte waren en gebruik hadden gemaakt van de klusbus, waren ontevreden. Een klein klusje zoals een kapotte kraan repareren was wel gedaan, maar de echte klachten zoals schimmel en lekkages konden niet opgelost worden.
We hoorden heel veel klachten over de service van Veenvesters.
Hoewel de eerlijkheid gebiedt te vernmelden dat er ook een paar huurders tevreden waren. Als zij klaagden, werden hun problemen vlot weer opgelost.
Mijn vader zei altijd: "Een tevreden klant is de beste reclame."
Wat dat betreft heeft Veenvesters nog wel een inhaalslag te maken.
- Zie ook:
- Baukje Hiemstra
- Actie
- Wonen
Reactie toevoegen