ROODSTOCK: Zomerfestival wordt waterballet

25 juni 2017

ROODSTOCK: Zomerfestival wordt waterballet

Gisteren was het eindelijk zover; ROODSTOCK zomerfestival op het stadsstrand van Veenendaal. Met optredens van (lokaal) talent, muziek, informatie over de SP, nationaal zorgfonds en Rood (jong in de SP), en een springkussen. Je kon spijkerbroek hangen, en natte sponsen gooien op de schandpaal. Tientallen uren voorbereiding en organisatie voor de spil van ons evenement Sietse( speciale eervolle vermelding) en onze fractievoorzitter Jan die veel lokaal talent heeft bezocht. Erik die de SP soepkar ging halen en een hele dag instructie gekregen heeft. Alle andere bestuur-, fractie- en kerngroepleden die al om half 9 de boel gingen opbouwen; alle SP spullen en hun halve huisraad meeslepend van huis.

Voor het evenement kregen we versterking van SP Ede, ROOD Nijmegen & ROOD Zutphen. (Super bedankt mensen!)

We hadden wel gezien dat er "hier en daar" een spat regen zou vallen; maar ja, we zijn bij de SP ook niet van suikergoed! Dus vol goede moed startte de dag. De regen bleef vallen en er stak een stevige wind op. Tegen de tijd dat alles stond waren we allemaal al behoorlijk nat. Wel echt soep weer! De biologische speciale receptuur tomatensoep deed het goed bij de verkleumde SP'ers. (Deze soep hadden we ook graag gratis uitgedeeld bij de Iftar picknick die helaas eveneens afgelast is.)

Rond 12 uur zou het droog worden maar dat gebeurde niet. De buien vormden zich boven land en het bleef regenen. Na ampel beraad besloten wij het event af te gelasten. Wat een teleurstelling! Niet alleen voor het team SP Veenenendaal en de hulp uit regio, maar ook voor al het lokale talent dat zou optreden. Daarnaast zouden we nog een klapper kunnen maken met onze "red het stadsstrand" petitie! Waar het gelukkig heel erg goed mee gaat, maar mocht u nog niet digitaal of fysiek getekend hebben doe dat dan nog via www.redonsstadsstrand.nl want  voor alle betrokkenen willen wij volgend jaar een herkansing. En dan moet er nog wel een stadsstrand zijn!

teken de petitie

Foto: SP Veenendaal / Roodstock

Reacties

Gezellig stukje Enna,ieder weer uit een andere hoek.Ikben ook benieuwd naar de belevenissen van Erik!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.