Steun War Child, kom naar het speciale diner op maandag 18 maart

11 maart 2013

Steun War Child, kom naar het speciale diner op maandag 18 maart

Woensdag 27 maart staat Veenendaal de hele dag in het teken van 538 voor War Child. Op allerlei plaatsen komen daarom nu al initiatieven van de grond en wordt geld opgehaald voor het goede doel: zoveel mogelijk oorlogskinderen helpen. We kunnen dan ook met recht zeggen: Veenendaal Helpt. 538 voor War Child! Doe je ook mee? Kom naar het speciale diner op maandag 18 maart vanaf 18.30 uur bij Brasserie de Plantage.

Voor slechts 30 euro kun je een hapje mee-eten. Na aftrek van de kosten gaat van dit bedrag 17,50 rechtstreeks naar War Child. Tijdens de avond treedt Cees Geel belangeloos op met zijn voorstelling "AF- terug naar Srebrenica". Deze aangrijpende voorstelling vertelt het verhaal van een Dutchbatter die terug wil naar Bosnie. Daarnaast zullen de veteranen aan het woord komen en treden verschillende Veenendaalse musici op.

Belangrijk: reserveer bij Brasserie de Plantage, dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Reserveren kan via 0318-526 225 of via de website http://www.brasseriedeplantage.nl.

Graag tot ziens op maandag 18 maart. Neem voor informatie over de avond contact op met Nermina Kundic via 06-46330912.

Ben je maandag 18 maart niet in de gelegenheid om mee te doen, maar wil je wel sponsoren? Maak dan het gewenste bedrag over op rekeningnummer 6669 t.n.v. 538 voor War Child Veenendaal. Kijk voor alle acties in Veenendaal op: www.veenendaalhelpt.nl