Afsluiting grote campagne 2022

Afsluiting grote campagne 2022

Foto: SP Veenendaal

Zaterdag 12 maart 2022

Hoera, ook vandaag scheen de zon, dus dat wordt vandaag feest op straat! Alle partijen zijn vertegenwoordigd, de een wat meer zichtbaar dan de ander! Van de jongerenpartij en de VVD, en alles wat daartussen zit! Van links tot rechts en in het midden!

Wat gaan we doen vandaag? Als eerste werd de tent opgezet. Daarna werd deze ingericht met de nodige tafels, groot en klein, waarna deze op hun beurt weer ingericht werden met het campagne materiaal. De folders, flyers, laatste dag kaarten met het stempotlood...
Bij Baukje stonden nog windmolentjes, deze gingen in een emmertje zand waardoor zij wat stabieler stonden, en niet weg zouden waaien! Deze windmolentjes stonden symbolisch voor de wat grotere windmolens die ergens bij Ede staan!

Ik (Toke) ging met deze molentjes op stap, tezamen met de sponzen met tekst voor duurzaam Veenendaal! Door deze sponzen waren we snel heen, dus werden de volgende sponzen uit de "voorraadschuur" gehaald. Dat ging tot de lunch/drinkpauze zo door, tot alle sponzen echt op waren.
Waarmee we ons dinsdagmorgen laten zien is nog een verrassing!

De lucht betrekt een beetje, maar zoals beloofd (door de weermannen) bleef het gelukkig droog, liet het zonnetje zich weer zien, en konden we weer vrolijk verder, nu met onze folders en flyers, over allerhande onderwerpen, van pensioenfonds tot jaarkrant, van flyers met teksten over Sport & Cultuur, de Zorg, Duurzaamheid en Veiligheid... Ook een heel belangrijke flyer was die van Wantrouwen terug naar Vertrouwen (in de politiek).

Bij de tent werden boeiende gesprekken gevoerd, sleutelhangers met winkelwagenmuntjes, onze bekende pennen en andere campagne materialen uitgedeeld!
Zo tegen de klok van 15.30 uur werd het materiaal in omgekeerde volgorde verzameld, naar de auto gebracht, onder hilariteit van verschillende mensen als er weer eens wat van de kar of de steekwagen afviel! Gelukkig waren er sterke mannen in de buurt!
Inmiddels stond Baukje samen met Marian met de Vredesvlag nabij de bibliotheek, om aandacht te vragen voor de Vrede.

Ik heb heel veel mensen van de partij gezien vandaag: Baukje, Ary Jan (waar zouden we zijn zonder hen), Suzan, Nico, Sietse, Bacharky, Marian!
Fijn dat jullie er allemaal bij waren, om deze dag tot een succes te maken!

verkiezingssite

thema's

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.