Veel politiek

13 juni 2022

Veel politiek

en de Vredesvlag is er ook nog

Op politiek niveau veel te doen dit weekend. Jammer dat we mensen en handen te kort komen; we kunnen ons helaas niet in drieën splitsen!

Dit weekend veel landelijk nieuws voor de politiek. De stikstofcrisis het congres van Groen Links en de PvdA over samenwerking, de actie tegen de Roofinvesteerders nabij het Malieveld tegen het opkopen van de recreatieparken door investeerders/beleggingsmaatschappijen, de demonstratie in Amsterdam voor de studiefinanciering.

Verder was daar natuurlijk ook nog de Vredesvlag die dit keer maar een half uurtje getoond kon worden, maar niet minder belangrijk. Een bekende vrijwilliger die een paar foto’s kon maken, een jong stel wat met de Vredesvlag op de foto wilde, een groep "pubers" die de vlag aanzagen voor de LHBTI-vlag, totdat ze de tekst VREDE zagen staan en hun mond verder hielden! De waxine lichtjes werden door de jeugd zelf gepakt, de gesprekken zijn nu even anders, dan dat we de kaarsjes zelf uitdelen!

We hopen dat de komende 2 weken er even rust kan zijn, er meer vrijwilligers zijn om even een half uurtje de vlag vast te kunnen houden! De vaste vrijwilligers hebben ook nog hun andere werkzaamheden (werk, familie, vrienden, scholing vakantie).
Dus als er mensen zijn die dit initiatief een warm hart toedragen, kunnen zij zich melden bij Veenendaal voor Vrede & Vredes Initiatief Veenendaal!

meld je aan

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.