Een spetterend Zomerfestival...

10 september 2017

Een spetterend Zomerfestival...

Foto: SP Veenendaal

Gisteren (zaterdag, 9 september) vond het Zomerfestival plaats in het Franse Gat. Net als bij eerdere edities had TEAM SP hier een kraam. Op een paar buien na - waarbij het water met bakken uit de hemel stortte - was het een schitterend feest.

Alja, Enna, Rabia, Toke, Sharon, Jan en Sietse bemensten gedurende dag de SP-kraam. Hier was informatie te vinden over de actie 'Red Ons Stadsstrand', het Nationaal ZorgFonds en 'Huur te Duur'. Uiteraard werden ook de befaamde SPonsjes volop uitgedeeld. Ook was er grabbel-quiz, met vragen over de SP, de politiek, en de democratie, waarbij leuke prijsjes te winnen waren.

Op de rest van het terrein was er een podium en dansvloer, eetkraampjes, springkussens en een markt. Op een aantal hoosbuien na was het een enorm geslaagd Zomerfestival.
Overigens is regen geen vreemde voor TEAM SP. Het ROODSTOCK Strandfestival in juni moest vanwege de regen komen te vervallen. En vorige week, bij de einduitslag van 'Red Ons Stadsstrand', haalden de aanwezigen een (meer dan) nat pak...

Foto: SP Veenendaal

SP-afdeling Veenendaal complimenteert de organisatie van het Zomerfestival voor het geslaagde feest, en dankt hen voor de gastvrijheid.