Sietse van der Bij wint 'Nico van Ginkel-bokaal'

4 januari 2018

Sietse van der Bij wint 'Nico van Ginkel-bokaal'

Foto: Dhr Bacarki

Gisteravond (woensdag 3 januari) vond de Algemene Ledenvergadering van SP-afdeling Veenendaal plaats. Hier heeft raadscommissielid Sietse van der Bij de 'Nico van Ginkel-bokaal' in ontvangst genomen. De bokaal word jaarlijks uitgereikt aan mensen die zich op bijzondere wijze hebben ingezet voor de afdeling.

De prijs is vorig jaar in het leven geroepen, toen trouw partijlid Nico van Ginkel afzwaaide als penningmeester. De prijs is naar hem genoemd, als dank voor zijn jaren van trouwe dienst.

Van der Bij ontving de prijs vanwege zijn inzet voor 'Red ons Stadsstrand', waar hij initiator voor was. Ook zijn inzet voor ROODSTOCK en het beheer van de Facebookpagina zijn van waarde voor de afdeling.

Het nuttige en het aangename

Op de ledenbijeenkomst legde ook het bestuur verantwoording af voor het afgelopen jaar; onder andere door middel van een terugblik. Tevens is Baukje Hiemstra herkozen als voorzitter, en zijn de stemmen uitgebracht voor het landelijke partijbestuur.

Het nuttige werd gecombineerd met het aangename; de Algemene Ledenvergadering was tevens de nieuwjaarsborrel voor de SP-leden.