13 maart: Pubquiz door Cultureel Café in "De Plantage"

10 maart 2019

13 maart: Pubquiz door Cultureel Café in "De Plantage"

Foto: AJ Breur

Veel Veenendaalse politici, maar ook Veenendalers die niet betrokken zijn bij de Veenendaalse politiek zien er al langer naar uit: de traditionele pubquiz van het Cultureel Café Veenendaal. De pubquiz is bijzonder omdat de organisatie de leden van de gemeenteraad en het college van B&W specifiek heeft uitgenodigd om aan de quiz deel te nemen.

Natuurlijk zijn ook “andere” Veenendalers van harte welkom. Maar door het deelnemen van de politici wil het Cultureel Café met deze bijzondere pubquiz twee doelen bereiken. Ten eerste wil de organisatie graag dat, door het spelletje, de bezoekers van het Café de raadsleden en de leden van het college van B&W in een ongedwongen sfeer ontmoeten en gezamenlijk aan de quiz deelnemen. Ten tweede wil Cultureel Café van de gelegenheid gebruik maken om de politici iets over hun opvattingen met betrekking tot Cultuur in Veenendaal en de provincie te vertellen. Er staan immers een week later verkiezingen voor de Provinciale Staten voor de deur. Tot slot zijn we natuurlijk erg benieuwd welke Veenendaler de meeste kennis heeft over zijn of haar eigen woonplaats.

We mogen toch in ieder geval hopen dat onze raadsleden voldoende kennis hebben van 'hun' Veenendaal om de stad goed te kunnen besturen. Er hebben zich al heel veel raadsleden van diverse partijen voor de quiz opgegeven. Ook twee van de vier Veenendaalse wethouders zullen acte de présence geven.
Namens de SP neemt kandidaat-Statenlid Tilmann van de Loo deel aan de pubquiz.

Natuurlijk hoopt de organisatie dat ook u van de partij bent en wellicht eeuwige roem vergaart na afloop van de Pubquiz 2019 van het Cultureel Café Veenendaal. Natuurlijk is er ook weer muziek: De formatie ’s Avonds Als Het Donker Wordt speelt vooraf, in de pauze en na afloop. De quiz vindt plaats op woensdag 13 maart as. in brasserie "De Plantage" op de Markt. Het Café begint om 20.00 uur. Inloop vanaf 19.30 uur. De toegang is gratis.

Verkiezingspagina

Kandidaten