Helden, bedankt!

27 januari 2021

Helden, bedankt!

Foto: SP Veenendaal

een presentje voor de hulpdiensten

Gisteren (dinsdag 26 januari) werden de politie en de brandweer door de SP getrakteerd op iets lekkers. SP'ers Sietse van der Bij en Yolande de Meer brachten hen chocolaatjes als blijk van waardering voor hun inzet om Veenendaal veilig te houden, en om te laten weten dat de mens achter de hulpverlener gezien wordt.

Zeker na de onrusten van afgelopen maandagavond was een aardigheidje op zijn plaats.

Sietse van der Bij: "Onze hulpverleners staan in deze tijd onder zware druk. Wij waarderen de inzet enorm en zijn daarom langs gegaan om deze waardering uit te spreken en wat lekkers af te geven. Deze mensen verdienen ons respect voor het gevaarlijke werk wat ze doen. Juist ook in deze dagen. Ook een bedankje aan de familie en vrienden van onze hulpverleners, die het mogelijk maken dat ze voor ons allen klaar blijven staan."

Noodbevel

Om de ongeregeldheden snel de kop in te drukken, gold gisteravond een noodbevel voor het Franse Gat en het centrum. De politie stuurde iedereen die daar niet hoefde te zijn weg. Dat bleek effectief.

Foto: SP Veenendaal

Meer hierover:
Brandweer: hot item
  1. SP tegen bezuinigingen Veiligheidsregio
  2. De nieuwe kazerne

Reacties

Er zijn geen problemen bij het Zuiderkruis geweest? Een van onze leden was best een beetje "benauwd" door de rumoerige omgeving. !