Zorg voor voldoende onderwijsruimte in Oost!

25 mei 2021

Zorg voor voldoende onderwijsruimte in Oost!

Foto: SP Veenendaal

Actie op Facebook en Instagram

Morgenavond (woendag 26 mei) vindt er een extra raadscommissie plaats, waarin Wethouder Verloop met de verschillende fracties van gedachten wil wisselen over het onderwijsprobleem in Veenendaal Oost. Het ruimte-tekort is nijpend, en het nieuwe schooljaar komt met rasse schreden naderbij. Ouders spraken afgelopen week met verschillende politieke partijen - waaronder de SP - over dit probleem.

De SP is op Facebook en Instagram een actie gestart, om een brede samenwerking te creëren. Want samen sta je sterk!

Namens de SP was AJ Breur aanwezig op de ontmoeting tussen politici en ouders. Breur: "Het was goed om met een aantal ouders te spreken over het ruimtetekort probleem voor de scholen in Veenendaal Oost. De SP begrijpt heel goed dat de nood in Oost hoog is, meer ruimte mag geen discussiepunt meer zijn. Die ruimte moet er gewoon komen!''

De SP denkt na en overlegt met ouders over potentiële acties over het ruimtetekort voor de scholen in Veenendaal Oost. Heeft u hier ook ideeën over? Wilt u een actie steunen? Een andere vraag/opmerking? Dan horen wij dat graag!
Dat kan via Facebook, Instagram of sietse@spveenendaal.nl.

Zie ook: