Rebergen "true dutch" mannenmode
Rebergen "true dutch" mannenmode
Ik ben sterk voor ondernemerschap. Ik ben ook liefhebber van ironie. Rebergen Mannenmode biedt beide.
Hun nieuwe reclamefolder is gewijd aan het kledingmerk 'Harold'. Een typisch Nederlands kledingmerk, als ik Rebergen's folder mag geloven.
"true dutch clothes" staat onder de naam van het merk gedrukt: werkelijk Nederlandse kleren.
Op de cover van de glossy folder staat met glossy letters: "True Dutch Fashion"; werkelijk Nederlandse mode. Links onder in de hoek lezen we "Fall 2010". Geen herfst, nee: fall.
Sla je het boekwerkje open, dan lees je dat Rebergen lid (official member) is van de 'dutch fashion group' en zichzelf 'Dutch fashion dealer' noemt.
Je bladert door de hoofdstukken 'relax', 'tough dutch' en 'dutch trends' om op de achterpagina de 'Dutch Deals' (een bloemetjesgordijn-shirt en een kortingsbon) te aanschouwen.
Ook kom je in het boekje kreten tegen zoals "Dutch heroes ahoy!", "True Dutch Cold". En je leest over de typisch Nederlandse Russische bontmuts...
Nu is mijn vraag automatisch:
Als je als ondernemer je Nederlandsigheid wilt exploiten, why on earth gebruik je daar dan so much Engels voor?
- Zie ook:
- Jan Breur