Jongeren

7 maart 2018

Jongeren

Jongerencentrum Escape was een geschikte plek voor jongeren onder de achttien (en ook daarboven) om samen te komen, iets te drinken, bij te praten of te genieten van een goed concert of feest. Door bestuurlijk geklungel en politieke onwil is dat verloren gegaan. Wat de SP betreft, komt er weer een jongerencentrum. En stimuleren we buurthuizen om meer activiteiten voor jongeren, dicht bij huis, aan te bieden.

De skatebaan is al aardig wat jaartjes oud. Hoog tijd voor een opknapbeurt. De SP staat achter de skaters van Skatepark Veenendaal, voor een goede en veilige skatebaan.

Jongeren krijgen soms het gevoel dat ze niet welkom zijn. Terwijl we ze hard nodig hebben om Veenendaal bruisend te maken. Met meer evenementen en behoud van het volledige stadsstrand.

Jongeren maken gewoon deel uit van onze samenleving en horen dus thuis in de openbare ruimte. Geef hen dus plekken voor ontmoeting en stuur ze niet overal weg. Luister naar wat ze te zeggen hebben, en geef hen respect. Want in Veenendaal telt iedereen mee!

Deze tekst verschijnt vandaag op de verkiezingspagina in de Veenendaalse Krant.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.