Afschuifsysteem

4 februari 2020

Afschuifsysteem

"Wat de gemeente doet, is gewoon een afschuifsysteem," zei een van de bewoners van het Zuiderkruis, toen we langs de deuren gingen voor een handtekening voor een GFE container.

En ik voelde met hem mee.

Foto: SP Veenendaal

Met zes mensen sterk trokken we afgelopen donderdag tussen 18.30 en 20.00 uur langs de 100 huizen een van de  appartementencomplexen aan het Zuiderkruis. We waren anderhalf uur bezig. We hadden 23 handtekeningen opgehaald. Terwijl tenminste vijftig nodig zijn om een GFT container geplaatst te krijgen.

De bewoners die thuis waren en de deur open deden, tekenden allemaal. Zij waren erg blij met ons initiatief. Want, zij vroegen zich af, of er wat van terecht zou komen en wie dat zou moeten oppakken om die klus te klaren en de handtekeningen bijeen te halen. Niet elk appartementencomplex heeft namelijk een (actieve) bewonerscommissie.

Als SP willen we graag de bewoners van deze complexen helpen met het bijeen halen van handtekeningen.
Hebt u hulp nodig, meld dit dan bij veenendaal@sp.nl

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.