NATIONAAL ZORGFONDS zonder eigen risico

15 juni 2016

NATIONAAL ZORGFONDS zonder eigen risico

Foto: Nationaal Zorgfonds / nationaalzorgfonds.nl

Heeft u hem al gehad; de mooie,grote folder/brochure over het Nationaal Zorgfonds zonder eigen risico?

Bij onze voorzitter in de schuur lagen 10.000 folders, inmiddels zijn we met man en macht (een hele hoop helpende folderaars) deze stapel een stuk kleiner te maken.

Zo gaat het exemplaar voor exemplaar, soms gaat het met bosjes tegelijk! ’n Andere keer ben je in een wijk zo door je folders heen! Landelijk loopt het storm met steunbetuigingen, we zijn op weg naar het miljoen! Dus mensen, mocht u een computer hebben, vul de steunbetuiging daar in.

Op zaterdag 18 juni vind u ons in de hoofdstraat, op andere avonden komen we bij u aan huis! Afgelopen zaterdag was ik op een vlooien-markt, waar ik behalve flyers uitdeelde, ook goede gesprekken met mensen kon voeren! Veel mensen staken ons een hart onder de riem, wensten ons veel succes met deze actie, wat we heel goed kunnen gebruiken!

Dus beste mensen: zegt het voort, steun het Nationale Zorgfonds, zonder eigen risico, met terugkeer van de tandarts, fysiotherapie en GGZ in de basis!

Wordt vervolgd!

Foto: Nationaal Zorgfonds

Ik doe mee

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.