Nationaal Zorgfonds in De Ellekoot

11 september 2016

Nationaal Zorgfonds in De Ellekoot

Foto: SP Veenendaal

En weer een stralende zon; nu stonden 2 nijvere vrijwilligers van de SP in de Ellekoot om het publiek te attenderen op het Nationaal Zorgfonds. Het wordt steeds bekender, landelijk. Emile Roemer, onze voorman, en Lillian Marijnissen zijn afgelopen veel landelijk actief geweest. Nu is het weer de beurt aan de plaatselijke vrijwilligers om dit uit te dragen.

Gisteren stonden Erik en ik (Toke) letterlijk en figuurlijk in het zonnetje. Veel mensen werden benaderd, kregen als zij dat wilden een flyer; wilden zij meer informatie kregen zij de Glossy erbij, en natuurlijk de goede raad om het internet te bezoeken. De aanwezige kinderen werden verwend met een mooie button van het Nationaal Zorgfonds.

Na afloop werd er even nagepraat bij een broodje en wat drinken, want veel praten maakt dorstig! Daarbij vonden we ook een zeer enthousiaste uitbater met zijn cliëntèle, die ook de ondersteuningslijst invulden! Inmiddels zijn er landelijk "pas" 132.000 ondersteuningen binnen; nog is het niet bij iedereen bekend! Dus er ligt nog een schone taak op ons te wachten: Op 26 september zal er een openbare avond zijn o.a. over het Nationale zorgfonds in de Egelantier. Er zijn niet de minste gastsprekers uitgenodigd voor deze avond:

• Roelof Bisschop
  • Carla Dik-Faber
  • Renske Leijten

Allen uit het landelijke circuit. Houd de plaatselijke sociale media en de kranten in de gaten!

We hopen dat de zaal in de Egelantier te klein is!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.