1 mei; Dag van de Arbeid in Corona tijd

2 mei 2020

1 mei; Dag van de Arbeid in Corona tijd

Foto: Baukje Hiemstra

Vanuit ons hoofdkantoor in Amersfoort was er een landelijke actie opgezet, in verband extra aandacht voor de vitale beroepen! Twee hele belangrijke beroepen in deze tijd zijn de Zorg en de Veiligheid voor het Nationaal belang! Nu zijn we er echt van doordrongen hoe hard we de zorg nodig hebben, en de Politie en andere controleurs voor de naleving van de Corona-regels!

Gisteren was het dan 1 mei, dag van de (Vitale) arbeid!

Ging deze dag vroeger gepaard met  grote demonstraties en andere optochten, nu was het extreem rustig te noemen in de winkelstraten. Het weer werkte nu ook niet bepaald mee; tussen de buien door was het af en te even droog!

Foto: Peter van de Rovaart

Eerst een poosje nabij Hoogvliet/Action gestaan voor een foto moment daarna een klein rondje door het centrum, even gevlucht in de Corridor.

Het bord opgehaald (wat we naast de lege blikjes hadden neergezet) naast de boom in de grote bak (die nu dus helaas als afvalbak gebruikt wordt)!
Een kopje thee en een praatje bij een van ons thuis rondde het geheel af, waarna ieder weer haar eigen weg ging!

Foto: Baukje Hiemstra

ACTIES:
BLOGS/VLOGS:

Dank Jan en Baukje, er is weer een mooi geheel van gemaakt!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.