Verrassing!

12 maart 2021

Verrassing!

Foto: Peter van de Rovaart

Telefoontje van onze voorzitter: Ben je thuis?
Die middag dus wel. Met de stevige storm van vandaag was het even rustdag; morgen nog een paar flyers proberen weg te werken!

Na een kwartiertje kwam onze voorzitter met een bloemetje en een cadeau aanzetten! De Rode Telefoon, die als prijs voor de beste Belbaas van de maand was ingesteld! Gewonnen, omdat ik de tijd had vrij kunnen maken om dagelijks 2 uur te bellen middels een belscript vanuit het hoofdkantoor uit Amersfoort!

Foto: Peter van de Rovaart

Dit omdat we nu niet huis aan huis kunnen gaan of avonden organiseren om stemmen te trekken voor deze landelijke 'Corona-verkiezingen'!
Of deze en andere inspanningen tot resultaat hebben geleid, weten we pas over een kleine week, dus zetten we nog  even ons beste beentje voor!

Foto: SP Veenendaal

De landelijke partij heeft ervoor gezorgd dat in verschillende bushokjes (Abri’s) een grote aanmoedigings poster hangt, zgn makelaarsborden betreffende de huren sieren verschillende (huur) woningen op, en door de fractie wordt stevig gedebatteerd over kunstwerken die wel/niet op de nominatie staan om gesloopt te worden!

Zo is de hele afdeling actief om zowel plaatselijk als landelijk stevig aan de weg te timmeren!

Foto: SP Veenendaal

VERKIEZINGEN:

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.