Dag van de Verpleging

12 mei 2021

Dag van de Verpleging

Foto: SP Veenendaal

Vandaag alweer de dag van de verpleging, 12 mei 2021. Helaas weer/ nog steeds in Coronatijd! Op de persconferentie van 11 mei, kregen we dan eindelijk te horen dat de mensen in de zorg voor 1 juli allemaal de 1e prik gehad zouden hebben!? Rijkelijk laat zou ik zeggen, omdat het toch ook deze mensen zijn die met kwetsbare en chronisch zieken aan het werk zijn, een zware belasting voor hen zelf, maar ook in hun directe omgeving!

Bovendien is de zorg ook al jaren onderbemand, dankzij de bezuinigingen van kabinet Rutte 1, 2 & 3, en zoals het er nu naar uit ziet volgens de verkiezingsuitslag ook nog een kabinet Rutte 4?

Foto: SP Veenendaal

Maar vandaag mogen we de mensen in de zorg namens de plaatselijke SP weer eens letterlijk & figuurlijk in het zonnetje zetten! Baukje had de taarten besteld, Peter het ontwerp klaargemaakt voor op de taart, ik (Toke)  bedacht de tekst, die door Peter netjes uitgewerkt op de kaart kwam te staan

Zo vertrokken we vanaf 10.00 uur om op verschillende locaties de taarten af te geven Op iedere locatie was er wel iemand die de taart in ontvangst kon nemen. De locaties waren dit jaar de Hospice, de Engelenburg, 't Boveneind en de Meent!

Foto: SP Veenendaal

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.