8 Maart 2022

8 maart 2022

8 Maart 2022

Foto: SP Veenendaal

Net zoals andere jaren op 8 maart, Internationale Vrouwendag.
Ook nu mochten we weer de mensen in het dorp verblijden met een Narcis, een teken van de ontluikende Lente! Gelukkig hadden we (Alja & Toke), een stralend zonnetje, een gezellige markt en vele dames die aan het winkelen waren, de bloem met het kaartje met het internationale symbool voor de vrouw  én natuurlijk het onderwerp van dit jaar wat weinig uitleg behoeft: Solidariteit.

Goed om zelf in te vullen, de mensen om ons heen, de zorg, het onderwijs, veiligheid, onderwerpen die ons nou aan het hart gaan, bovendien nu in deze roerige tijd solidair met de vrouwen die huis en haard en man moeten verlaten door de oorlog in de Oekraïne!
Binnen No Time waren we door de bloemen heen, was het even tijd om warm te worden en bij te kletsen onder het genot van een bakkie koffie en chocolademelk mét!

Foto: SP Veenendaal

Op naar de volgende uitdaging...
Hé, waar valt mijn oog op? In het bushokje een mans/vrouws hoge poster van de Landelijke SP met onze strijdkreet STRIJD MEE, STEM SP! Moeilijk over het hoofd te zien, en door een vriendelijke passagier kon nog even een foto gemaakt worden van een van de vele medestrijders!

Foto: SP Veenendaal

Aan het einde van de middag met nog enkele strijders huis aan huis met de flyer met het RODE POTLOOD!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.