Een gezellige, inspirerende avond

14 juli 2023

Een gezellige, inspirerende avond

voor de mensen van het Belteam!

Door het hele land zijn er een kleine 272 bellers voor de SP actief. Vanaf begin 2023 zijn de bellers actief geweest op wel 71 verschillende campagnes!
Dat kan variëren van landelijke campagnes tot het uitnodigen van de eigen afdelingsleden (groter dan 25 leden) voor een avond om te BBQ en, een ledenavond, een filmavond, en ga zo maar door!

Hoe ziet zoiets eruit?

Vanuit het landelijke SP belteam krijg je een introductie "bijeenkomst", evt. via een ZOOM verbinding. Meestal van Robert, die hier goed druk mee is!
Als er weer een campagne opgestart wordt, nu met de aanstaande nieuwe verkiezingen in november a.s., trappen we de nieuwe campagne af. Nu voor de campagne die we op 17 september a.s, op de Koekamp naast het Centraal Station in Den Haag, met een stevige demonstratie zullen opstarten! (Ook nu rijden er weer bussen naar Den Haag)

Want wat is er veel gebeurd onder het beleid van het laatste kabinet: De graaiflatie van de Multinationals, het van de markt halen van de Nutsbedrijven (Amsterdam- beursplein, weet u het nog?) Ook het sluiten van de afdelingen in ziekenhuizen, de marktwerking in de zorg (dat zou de zorg goedkoper maken volgens de toen zittende minister van de zorg) Ook het onderwijs, de veiligheid op straat, ook het wonen en de woningmarkt, de stikstofproblematiek, al deze onderwerpen komen de komende weken aan bod, en worden meegenomen op deze landelijke manifestatie in Den Haag. Op al deze onderwerpen is het belteam ingezet. Helaas kunnen wij ook geen ijzer met handen breken!
(Ondanks de Rode telefoon - een felbegeerd artikel!)
Dus mijn vraag aan jullie is: Als je een uurtje over hebt, help ons dan mee met bellen!

Afgelopen donderdag was er voor alle (aspirant-)bellers een speciale scholingsavond in de Moed in Amersfoort.
Medebellers die we alleen via de Zoom avonden of via de app. spreken, zagen we nu in levende lijve. Het was een gezellige avond met 2 dames en 1 heer die uitleg gaven; zelfs de ervaren bellers staken hier nog iets van op! Er was een heerlijke Chinese maaltijd, Janny Visser (de voorzitter van de Landelijke SP) sprak ons toe; ze kwam met cijfers die door Robert verzameld waren, wat het betaam voor elkaar gebokst had.
Kortom gezelligheid stond voorop deze avond!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.