ROODSTOCK: het begin van iets moois...

4 september 2016

ROODSTOCK: het begin van iets moois...

Foto: SP Veenendaal

De eerste editie van ROODSTOCK zit erop. De SP, die dit strandfestival georganiseerd heeft, kijkt met tevredenheid terug op dit festijn. De partij wil het jaarlijks laten terugkeren.

De SP is al jaren pleitbezorger van meer activiteiten in Veenendaal. Door zelf een festival te organiseren, voegt ze de daad bij het woord. Daarbij is een festival een mooie gelegenheid om een aantal politieke thema's voor het voetlicht te brengen. Op ROODSTOCK waren dit Vrede, de afschaffing van het jeugdloon, en de invoering van een Nationaal Zorgfonds.

De organisatie is niet ongeplaagd door tegenvallers gebleven, met name in de vorm van last-minute afzeggingen. Zo kon de aangekondigde band AQUARIUM niet optreden, in verband met ziekte. Gelukkig was er in de persoon van danser Niño uit 'Brittain's Got Talent' een leuke vervanger gevonden.
ROODSTOCK hoopt AQUARIUM volgend jaar alsnog op haar podium te kunnen verwelkomen...

Fractievoorzitter Jan Breur: "De organisatie van zo'n evenement verloopt nooit vlekkeloos - zeker niet de eerste keer. Maar uiteindelijk telt het resultaat, en dat smaakt naar meer. ROODSTOCK heeft zeker potentieel; ik kijk uit naar de volgende edititie."

• Team ROODSTOCK bedankt Toke van de Rovaart, Kika Jonker, Johan Helmond, Nico van Ginkel en Jelle Breur voor hun inzet tijdens en rondom het festival.

Foto's:

Optredens:

Sietse van der Bij, alias DJ Siësto

Jan Breur - S.pecial P.erformance

Kika Jonker

Niño

Foto: SP Veenendaal

Bedankt en tot volgend jaar!