Timmerman vervangt Dorenbos

Timmerman vervangt Dorenbos

Foto: SP Veenendaal

Novemberdebat 2019

Vanavond, om 20:00u, vindt het Novemberdebat 2019 plaats in Activiteitencentrum Duivenwal (Duivenwal 1, Veenendaal). In tegenstelling tot eerdere berichtgeving zal Siau-Ping Dorenbos niet zitting nemen in het debatpanel namens COC Midden-Nederland. In zijn plaats zal Simon Timmerman optreden.

Foto: Baukje Hiemstra

Simon Timmerman is op dit moment nog voorzitter van COC Midden-Nederland, maar zal in januari het stokje aan iemand anders overdragen. Als voorzitter leidde Timmerman onder meer drie jaar geleden de campagne om meer regenboogvlaggen te hijsen in gemeenten in de regio. Hij bezocht Veenendaal toen hier in 2016 voor het eerst de regenboogvlag werd gehesen, en in 2018 toen het Regenboog Stembusakkoord werd ondertekend.

Foto: AJ Breur

Het thema van het Novemberdebat 2019 is 'Gelijkwaardigheid in een Ongelijke Samenleving'. De locatie is Activiteitencentrum Duivenwal, aan Duivenwal 1 te Veenendaal. De zaal opent om 19:30u; het programma vangt aan om 20:00u. De toegang is gratis en iedereen is welkom.