Stop de Eigen Bijdrage

21 september 2016

Stop de Eigen Bijdrage

Het leven is al duur genoeg. Zeker als er wat schort aan je gezondheid. Als je inkomen dan ook nog eens achteruit gaat, zijn extra kosten wel het laatste waar je op zit te wachten.

Daarom wil de SP dat er geen Eigen Bijdrage meer wordt gevraagd in de WMO. Er is geld genoeg, maar als er een financiële drempel wordt opgeworpen zien mensen af van noodzakelijke hulp. Dit vergroot de problemen.

Ook zet de SP zich in voor een Nationaal Zorgfonds, zonder eigen risico. Zodat iedereen de zorg krijgt die nodig is. Informatie hierover is te vinden op nationaalzorgfonds.nl.

Op maandag 26 september spreken we hierover verder in 'De Egelantier', Rederijkers 1 in Veenendaal West. Aanvang: 20:00u, toegang gratis. Bent u er ook bij?

Deze tekst verschijnt vandaag op de gemeentepagina in de Veenendaalse Krant.

Reacties

Belachelijk dat de regering eigen volk de strop om de nek lecht eigen bijdrage moet weg,maar ziekenfonds moet de regering ook omlaag en betaal baar maken en belastingen omlaag om de bevolking meer lucht en koop kracht toegeven dan kunnen we ook weer investeren in koopkracht binnenlandse economie als er niks veranderd en iedereen blijf stemmen op VVD of CDA. Of D66 dan gaan we met ze allen naar de knoppen en kunnen we andere ook niet helpen.Als je werk moet je beloond worden niet op gehangen worden

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.