De Duivenwal...

18 april 2018

De Duivenwal...

Zaterdag 14  april jl. hebben we met vier mensen sterk - waaronder ik, John Keulstra) van de SP - bewoners van de Duivenwal en Weverij persoonlijk bezocht en een brief overhandigd, met daarin een antwoord en een uitnodiging, naar aanleiding van een getekende petitie over de problematiek van het parkeerbeleid ter plaatse.

Ik had er zin in. M'n eerste missie als nieuw lid van de SP in het 'veldwerk' en dat wil je dan ook uitstralen. Heerlijk om mensen bij te kunnen staan en te helpen bij problemen van welke aard dan ook. De SP pakt het aan !

Tweehonderdhonderd bewoners hebben onlangs een petitie ontvangen namens de SP. Honderd en twee bewoners hebben  de petitie ondertekend en geretourneerd, terwijl ook drie bewoners zelf een brandbrief hadden geschreven. Dit resulteerde toch in een extra aandachtspunt in de raads-commissievergadering van dinsdag 17 april. Eén van de bewoners, Janny de Gooijer,  kreeg zelfs drie minuten spreektijd om het probleem krachtig te onderbouwen.

Foto: AJ Breur

Aan het eind van haar speech nam de voorzitter de honderd en twee handtekeningen netjes in ontvangst. Tevens had ze de steun van haar medebewoners die sterk in aantal vertegenwoordigd waren op de publieke tribune. Uiteraard was de SP ook op de publieke tribune aanwezig om ze een hart onder de riem te steken. Natuurlijk hebben we ze ook bedankt voor hun aanwezigheid terzake.

John Keulstra is sinds kort lid van de SP. Dit was de eerste activiteit waarin hij deelnam. De SP verwelkomt John en hoopt hem op nog veel meer activiteiten te treffen.
Ook lid worden? Klik
HIER.

Meer over dit onderwerp:

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.