Flyeren tegen de huurverhoging

30 mei 2023

Flyeren tegen de huurverhoging

Wij weigeren de huurverhoging

Actiegroep 'Wij Weigeren de Huurverhoging' is ook actief in Veenendaal, en mobiliseert mensen om niet in te stemmen met de huurverhoging. Ook hier helpt de SP een handje mee.

Er worden flyers uitgedeeld aan de mensen die deze willen helpen verspreiden; juist bij die appartementen waar de mensen het moeilijk hebben, in verband met de alsmaar stijigende kosten. Een van de wijken zijn de appartementen van de Morgenster en de Poolster. De huren in het algemeen zijn de laatste 10 jaar met meer dan 35% gestegen; helaas gaan de AOW en het pensioen niet mee omhoog!

Het zijn niet alleen de huren die stijgen, daar komen ook de stijgende energieprijzen, en de duurdere boodschappen bij! Maar dat weten we inmiddels allang. Als SP zijn we hier zowel landelijk als plaatselijk mee bezig, de petitie wordt door het hele land getekend, er zijn ruim 136.000 handtekeningen gezet, het blijft maar doorgaan!

Tijdens het flyeren kom je nog wel eens mensen tegen die het helemaal met ons eens zijn, die ons helpen om hun medebewoners een helpende hand toe te steken Komt u er zelf niet uit, dan kunt u ook nog een beroep doen op de hulpdienst, die u kunt vinden op de website van SP Veenendaal! Heeft u bv nog recht op een uitkering van een energietoeslag, weet u niet hoe deze aan te vragen/komt u er niet uit:
ook hier is de hulpdienst er voor u!

Zo kunnen we elkaar prima helpen, en weet u waar u aan toe bent!
Zo gaan we op naar een beter Nederland

ZIE OOK:

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.