Vuurdoop voor onze "nieuwe" Jan

23 mei 2023

Vuurdoop voor onze "nieuwe" Jan

Foto: Jan van Zwam

Een gezellige zaterdag in het dorp vanwege de Wielerronde Veenendaal Veenendaal vandaag voor de heren! 1e rang vandaag voor de aankomst van de ploegen, dwars door het publiek van de zaterdagmarkt! Wat een bof, het is mooi weer, dus ook wij kunnen de straat op met onze flyers over de landelijk uitgerolde actie over de 4e aanvliegroute over Utrecht naar Schiphol! Dit keer maar eens iemand gevraagd die er meer verstand van heeft dan ik (Jan van Zwam is op de achtergrond heel druk met deze actie!)

Onze afdeling heeft 1000 flyers af laten drukken. We zijn nu ongeveer op de helft, want er zijn veel passanten die deze flyer aannemen. Ze willen precies weten waar het over gaat; betreft het ook hun regio? Op de flyer staat ook een QR-code en een website voor meer informatie!

Na 2 uur geflyerd en genoten te hebben van de vrolijke, vriendelijke mensen, nokten we af om naar een gezellige uitbater te gaan om wat te drinken, het was immers een feestje waard die vuurdoop van onze (nieuwe) Jan!

Zie ook:

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.